Brigáda Lysec

08.08.2018

Brigáda na Lysci

Ahojme všetci, konečne vyšlo trocha času aj na tento príspevok J. Začiatkom leta sa mi podarilo zorganizovať niekoľko výjazdov na náš Lysec. Dokonca aj niektorí aktéri sa zúčastnili viackrát po sebe, čo sa v našom klube stáva len zriedka. V júni sa podarilo odistiť

"Lietajúcu rybu VII" od Alana a Edgara Hillera z 90tych rokov. Chalani mali za úlohu naznačiť postupové nity, po pár top-ropoch tak vyšlo na cestu 5 postupových. Ďalej sa lepili tabuľky s názvami ciest, tie, čo odpadli, ale aj nové. Ďalšími výjazdmi pribudli cesty, pílka na drevo do chatky a ubudol nejaký odpad. V sektore panelák som odistil cestu "Previsom IV A3 ", ktorú som už pred časom liezol po vlastnom, ale po konzultácii s Peťom M. a Žuňom sa osadili nity. Koniec koncov, kto chce, môže to liezť tradične a nity si nevšímať. RP je to tak VIII-. Rozštiepená veža, ...tiež najkrajšia veža z kremenca... J, sa dostala na rad v polovici júla, Kubo okúsil logickú líniu stredom previsov, "Samsaru VIII+". Po jeho pokusoch ostávam pri tých VIII+, čo je ale ešte lepšie, podarilo sa mi odistiť hranu Veže naľavo od Samsary, takže nová lajna "Baraka VIII+" trošku morálovo odistená, je zatiaľ bez tabuľky. Ale určite ju neminiete, keď budete chcieť zhodnotiť klasu. Mišovi M. sa podarilo nájsť novú líniu naľavo cesty "Cesta hranou V". Cestu som vyliezol tradične a Mišo jej dal príznačný názov "Papraď V".

Momentálne je na Lysci päť ciest s obtiažnosťou VII a viac. Dúfam, že sa mi podarí ešte zorganizovať podobné výjazdy, z ktorých vzíde niečo nové, ale nepredbiehajme, je tu leto, čas voľna, takže treba liezť !!

Ps: Vďaka všetkým, ktorí sa podieľali a pomáhali mi s odisťovaním ciest.

Lukáš. 

Pár foto :) tuto

video: Lietajuca ryba VII

video: Previsom VIII-

© 2017 Horolezecký Oddiel Lokomotíva,Štefánikova 70, 949 01 Nitra. Všetky práva vyhradené. Založená 24.11.2017
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky